Verzenden en retourneren

Sabores de Portugal verzorgt je bestellingen en verzendt ze wereldwijd. Indien er voor een land van bestemming meerdere verzendmogelijkheden beschikbaar zijn worden deze automatisch weergegeven tijdens het afronden van je bestelling. Je kunt dan zelf een keuze maken uit de diverse mogelijkheden die we kunnen bieden.

Verzending
Vindt in de regel plaats binnen 5 werkdagen na ontvangst van je betaling, we streven er echter naar om dit binnen 24 uur te doen. De levering kan langer duren bij verhoogde drukte bij onze verzenders of als je bestelling een weekend overschrijdt. Je krijgt een email zodra je bestelling wordt aangeboden voor verzending met een track and trace nummer zodat je zelf ten alle tijden kan kijken wanneer je pakket aankomt en lekker kan gaan genieten van heerlijke Portugese producten!

Hoe verzenden we?

Pakketpost

Door de aard van onze producten en de diverse samenstelling van orders gebruiken wij binnen Nederland uitsluitend pakketpost via Post NL

De kosten voor de diverse soorten pakketpost worden automatisch voor je berekend op basis van de samenstelling en het totale gewicht van je bestelling en getoond wanneer je jouw bestelling afrondt. Verzending per pakketpost is al mogelijk vanaf €6,95 en bij bestellingen boven de €100,00 nemen wij binnen Nederland de kosten voor pakketpost voor onze rekening.

Bij pakketzendingen buiten Nederland zijn mogelijk diverse verzendopties mogelijk waarbij niet in alle gevallen trackingopties beschikbaar zijn. Wanneer de ontvanger kiest voor de meest voordelige optie is dit niet perse de meest snelle of betrouwbare optie. Wanneer er voor een verzendwijze wordt gekozen welke geen tracking van het pakket mogelijk maakt is het risico voor zeer verlate levering of het niet ontvangen van de zending voor de ontvanger omdat meerdere verzendwijzen worden geboden waarbij tracking wel een optie is.

Afhalen!

Meer zin om persoonlijk te komen winkelen en te snuffelen tussen al het lekkers wat we aanbieden? En daarnaast ook nog een ruime keuze in koelverse en diepvries producten? Kom dan naar onze winkel in Hansweert. We zijn gevestigd aan Kanaalstraat 13 en geopend van woensdag tot en met zaterdag van 12 uur tot 18 uur.

Retourneren

Mocht je om wat voor reden dan ook je bestelling terug willen sturen, geen probleem. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het (de) product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten van ons terug. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de ons zijn voor eigen rekening.  Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht,moet je er wel voor zorgen dat alle producten zoveel als redelijkerwijs mogelijk  in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht willen we je wel graag vragen om eerst even contact met ons op te nemen via loja@saboresdeportugal.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het (de) product(en) ontvangen is (zijn)

Voorwaarden retourneren producten

Het product dient in originele staat en in de originele verpakking aan ons te worden geretourneerd. Om de voedselveiligheid te waarborgen mag de verzegeling van producten niet zijn verbroken! Eventuele versproducten/producten met een korte houdbaarheidsdatum zijn uitgesloten van retourrecht. Indien dit het geval is voor één van de door jou bestelde producten staat dit bij het product aangegeven in de webwinkel. Je dient je retourzending te voorzien van een kopie van de factuur of order nummer. Voeg je deze niet bij kan de verwerking van je retour langer duren dan normaal het geval zou zijn.

Mocht je een product moeten retourneren omdat het product verkeerd door ons is geleverd of beschadigd is aangekomen kun je deze reden vermelden op de kopie van je aankoopfactuur. De door jou gemaakte kosten voor het retourneren worden in dit geval vanzelfsprekend wel door ons vergoed.

Outlet en/of sale items kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Producten welke zonder contact vooraf aan ons worden geretourneerd zullen niet door ons worden vergoed, ongeacht de reden van retour.

Mocht je naar aanleiding van voorgaande informatie opmerkingen of aanvullende vragen hebben helpen we je graag verder. Kies een van de opties op de contact pagina of op de homepage uit om ons een berichtje te sturen.