Verzenden en retourneren

Sabores de Portugal verzorgt je bestellingen en verzendt ze wereldwijd. Indien er voor een land van bestemming meerdere verzendmogelijkheden beschikbaar zijn worden deze automatisch weergegeven tijdens het afronden van je bestelling. Je kunt dan zelf een keuze maken uit de diverse mogelijkheden die we kunnen bieden.

Verzending

We houden als richtlijn aan als je bestelling en betaling binnen is voor 15:00 wordt het dezelfde dag aangeboden voor verzending. Mocht je op vrijdag of in het weekend bestellen en betalen word je order op de eerstvolgende maandag aangeboden voor verzending. Tijdens de drukke periodes in het jaar (denk aan Valentijn, Pasen, Kerst etc.) hanteren wij een verwekingstijd van 5 werkdagen, het streven is uiteraard om alle bestellingen binnen 1 werkdag verzonden te hebben. Je krijgt een email zodra je bestelling wordt aangeboden voor verzending met een track and trace nummer zodat je zelf ten alle tijden kan kijken wanneer je pakket aankomt en lekker kan gaan genieten van heerlijke Portugese producten!

Hoe verzenden we?

Pakketpost

Door de aard van onze producten en de diverse samenstelling van orders gebruiken wij binnen Nederland uitsluitend pakketpost via Post NL

De kosten voor de diverse soorten pakketpost worden automatisch voor je berekend op basis van de samenstelling en het totale gewicht van je bestelling en getoond wanneer je jouw bestelling afrondt. Verzending per pakketpost is al mogelijk vanaf €7.75. De exacte verzendkosten zijn onder andere afhankelijk van het gewicht van de bestelling en of de bestelling alcoholhoudende producten bevat.

Bij pakketzendingen buiten Nederland zijn mogelijk diverse verzendopties mogelijk waarbij niet in alle gevallen trackingopties beschikbaar zijn. Wanneer de ontvanger kiest voor de meest voordelige optie is dit niet perse de meest snelle of betrouwbare optie. Wanneer er voor een verzendwijze wordt gekozen welke geen tracking van het pakket mogelijk maakt is het risico voor zeer verlate levering of het niet ontvangen van de zending voor de ontvanger omdat meerdere verzendwijzen worden geboden waarbij tracking wel een optie is.

Pallet zending

In het geval dat je bestelling ver over het maximale gewicht van een pakketzending gaat, bieden wij een pallet zending aan. Pallet zendingen mogen maximaal 1000kg per pallet bedragen en zijn al mogelijk vanaf € 85.00 per pallet binnen Nederland.

Afhalen

We bieden je graag de mogelijkheid om je bestelling af te komen halen in ons magazijn, wij zijn daar op afspraak aanwezig. Je kan dan gelijk nog even rondsnuffelen voor wat andere goodies die je misschien bent vergeten te bestellen. Je vindt ons aan de Tramperweg 12a 4417 CZ in Hansweert

Retourneren

Mocht je om wat voor reden dan ook je bestelling terug willen sturen, geen probleem. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het (de) product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten van ons terug. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de ons zijn voor eigen rekening.  Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet je er wel voor zorgen dat alle producten zoveel als redelijkerwijs mogelijk  in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht willen we je wel graag vragen om eerst even contact met ons op te nemen via loja@saboresdeportugal.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het (de) product(en) ontvangen is (zijn)

Voorwaarden retourneren producten

Het product dient in originele staat en in de originele verpakking aan ons te worden geretourneerd. Om de voedselveiligheid te waarborgen mag de verzegeling van producten niet zijn verbroken! Eventuele versproducten/producten met een korte houdbaarheidsdatum zijn uitgesloten van retourrecht. Indien dit het geval is voor één van de door jou bestelde producten staat dit bij het product aangegeven in de webwinkel. Je dient je retourzending te voorzien van een kopie van de factuur of order nummer. Voeg je deze niet bij kan de verwerking van je retour langer duren dan normaal het geval zou zijn.

Mocht je een product moeten retourneren omdat het product verkeerd door ons is geleverd of beschadigd is aangekomen kun je deze reden vermelden op de kopie van je aankoopfactuur. De door jou gemaakte kosten voor het retourneren worden in dit geval vanzelfsprekend wel door ons vergoed.

Outlet en/of sale items kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Producten welke zonder contact vooraf aan ons worden geretourneerd zullen niet door ons worden vergoed, ongeacht de reden van retour.

Mocht je naar aanleiding van voorgaande informatie opmerkingen of aanvullende vragen hebben helpen we je graag verder. Kies een van de opties op de contact pagina of op de homepage uit om ons een berichtje te sturen.