Verzenden en retourneren

Verzenden en retourneren

Sabores de Portugal verzorgt je bestellingen en verzendt ze wereldwijd. Indien er voor een land van bestemming meerdere verzendmogelijkheden beschikbaar zijn worden deze automatisch weergegeven tijdens het afronden van uw bestelling. Je kunt dan zelf een keuze maken uit de diverse mogelijkheden die we kunnen bieden.

Verzending vindt in de regel plaats binnen 5 werkdagen na ontvangst van je betaling, we streven er echter naar om dit binnen 24 uur te doen. De levering kan langer duren bij verhoogde drukte bij onze verzenders of als je bestelling een weekend overschrijdt. Je krijgt een email zodra je bestelling wordt aangeboden voor verzending. Op dit moment kunnen wij de volgende verzendmogelijkheden bieden;

Pakketpost

Wanneer je wijn, bier of andere grote(re) producten of meerdere losse producten besteld wordt u je zending automatisch pakketpost. Om het verzendrisico zoveel als mogelijk te beperken bieden we geen verzending per brievenbuspost meer aan.

De kosten voor de diverse soorten pakketpost worden automatisch voor je berekend op basis van de samenstelling en het totale gewicht van je bestelling en getoond wanneer je jouw bestelling afrondt. Verzending per pakketpost is al mogelijk vanaf €5,95 en bij bestellingen boven de €100,00 nemen wij binnen Nederland de kosten voor pakketpost voor onze rekening.

Bij pakketzendingen buiten Nederland zijn mogelijk diverse verzendopties mogelijk waarbij niet in alle gevallen trackingopties beschikbaar zijn. Wanneer de ontvanger kiest voor de meest voordelige optie is dit niet perse de meest snelle of betrouwbare optie. Wanneer er voor een verzendwijze wordt gekozen welke geen tracking van het pakket mogelijk maakt is het risico voor zeer verlate levering of het niet ontvangen van de zending voor de ontvanger omdat meerdere verzendwijzen worden geboden waarbij tracking wel een optie is.

Rembourszendingen

Helaas komt het regelmatig voor dat de pakketten niet worden aangenomen of niet worden afgehaald op het postkantoor of bij het distributiecentrum. De administratie- en verzendkosten, die bij rembourszendingen beduidend hoger liggen dan bij pakketpost, zijn dan steeds voor onze rekening. Uiteindelijk moeten we dit gaan doorberekenen aan onze klanten. Omdat wij dit niet willen hebben wij ervoor gekozen geen verzending onder rembours aan te bieden.

Afhalen

Meer zin om persoonlijk te komen winkelen en te snuffelen tussen al het lekkers wat we aanbieden? En daarnaast ook nog een ruime keuze in koelverse en diepvries producten? Kom dan naar onze winkel in Hansweert. We zijn gevestigd aan Kanaalstraat 13 en geopend van woensdag tot en met zaterdag van 12 uur tot 18 uur.

Retourneren

Volgens de wet Kopen op Afstand heb je het recht om een besteld product binnen 30 werkdagen te retourneren, mits onbeschadigd en in oorspronkelijke staat. We gaan er vanuit dat de door jou bestelde producten bevallen, maar mocht je onverhoopt een product willen retourneren doen wij hier niet moeilijk over.

Wel dien je eerst contact met ons op te nemen alvorens een zending aan ons te retourneren.

Wanneer je een product wilt retourneren ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourzenden. Wij controleren direct na ontvangst van het geretourneerde product de staat van het product en, indien onbeschadigd en in oorspronkelijke staat, ontvang je het totale aankoopbedrag terug op je bankrekening. Doorgaans ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour op je bankrekening.

Voorwaarden retourneren producten

Het product dient in originele staat en in de originele verpakking aan ons te worden geretourneerd. Om de voedselveiligheid te waarborgen mag de verzegeling van producten niet zijn verbroken! Eventuele versproducten/producten met een korte houdbaarheidsdatum zijn uitgesloten van retourrecht. Indien dit het geval is voor één van de door jou bestelde producten staat dit bij het product aangegeven in de webwinkel. Je dient je retourzending te voorzien van een kopie van de factuur. Voeg je deze niet bij kan de verwerking van je retour langer duren dan normaal het geval zou zijn.

Mocht je een product moeten retourneren omdat het product verkeerd door ons is geleverd of beschadigd is aangekomen kun je deze reden vermelden op de kopie van je aankoopfactuur. De door jou gemaakte kosten voor het retourneren worden in dit geval vanzelfsprekend wel door ons vergoed.

Outlet en/of sale items kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Producten welke zonder contact vooraf aan ons worden geretourneerd zullen niet door ons worden vergoed, ongeacht de reden van retour.

Mocht je naar aanleiding van voorgaande informatie opmerkingen of aanvullende vragen hebben helpen we je graag verder. Op de homepage vind je alle informatie om contact met ons te kunnen opnemen.

X