Kanaalstraat 13, 4417 AH, Hansweert

We zijn vrijdag en zaterdag van 12.00 uur tot 18.00 uur geopend.

Wil je op een ander moment komen? Geen probleem. Het is ook mogelijk om op afspraak buiten onze vaste openingstijden te winkelen.

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag, kijk eerst hieronder of wij hem al voor je hebben beantwoordt.

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor bezorging binnen Nederland zijn de standaardkosten voor een pakket €6.95 tot een gewicht van 22 kilo. Bestel je voor meer dan €100, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Aanvullende opties zoals handtekening voor ontvangst of het niet toestaan van burenlevering worden ook aangeboden tegen een meerprijs. Indien extra opties beschikbaar zijn voor het gekozen bezorgadres worden deze, inclusief bijkomende kosten, getoond in je winkelwagen bij het afrekenen.

In principe verzenden wij wereldwijd. Bezorgkosten voor bestemmingen buiten Nederland variëren en worden automatisch voorgerekend in je winkelwagen. Staat de bestemming van jouw keuze niet aangegeven? Neem dan even contact met ons op zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

Voor het ontvangen van betalingen maken wij gebruik van Mollie als Payment Service Provider. Zo kunnen wij niet alleen een veilige omgeving garanderen voor al jouw persoonlijke gegevens. We kunnen ook tal van betalingsmogelijkheden bieden voor onze klanten in binnen- en buitenland.

De meest gebruikte betalingsopties zijn iDeal, Mister Cash, SoFort Banking en credit card. Alle beschikbare opties worden getoond in je winkelwagen bij het afrekenen en alle betalingen worden op veilige wijze verwerkt via Mollie.

Wil je jouw boodschappen liever cash betalen? Kom dan langs in onze stenen winkel in Hansweert.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen ons uiterste best om op werkdagen jouw bestelling binnen 24 uur na ontvangst af te leveren bij de verzender. Zodra de verzender jouw pakket heeft kunnen wij niets meer doen aan de bezorgsnelheid. Gelukkig worden onze pakketten in de regel de eerstvolgende werkdag bezorgd 🙂

Bestel je nét voor of in het weekend, houdt er dan rekening mee dat het ontvangen van je bestelling een dagje langer kan duren.

Tijdens drukke periodes in het jaar kan het ook voorkomen dat het verwerken en/of bezorgen van je bestelling langer duurt dan normaal. Vooral tijdens de feestdagen komt het vaak voor dat de bezorgdiensten het ontzettend druk hebben. Als het belangrijk is om rekening te houden met een mogelijk langere bezorgtijd, dan zullen wij hiervoor waarschuwen in onze webwinkel.

 

Er is iets niet goed gegaan met mijn bestelling, wat nu?

Dat is vervelend! Het kan altijd een keer gebeuren dat er iets mis gaat en dan is het zaak alles zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via email, Facebook, geef ons een belletje of stuur rooksignalen, vertel wat er mis is gegaan en wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk op te lossen!

Ik heb een klacht.

Er kan altijd iets mis gaan. We zijn allemaal mensen en dat betekent dat er ook wel eens fouten gemaakt worden. Gelukkig zijn fouten (bijna) altijd op te lossen en dat doen we dus ook graag!

Neem contact met ons op via email en laat ons weten waar je niet tevreden over bent en hoe je eventueel graag zou zien dat wij het voor je oplossen.

Ik heb een compliment!

Daar doen wij altijd een heel blij dansje van en die nemen we dus ook graag in ontvangst 😀

Op onze Facebook pagina kun je een review achterlaten of gewoon gezellig een post delen. Dat vinden wij leuk en onze andere volgers ook!

Stuur ons een bericht

Het antwoord op je vraag niet gevonden? Stuur ons een bericht en je hoort zo snel mogelijk van ons.

    Onderwerp
    Je naam (verplicht)
    Je emailadres (verplicht)
    Je bericht