Klachten

Klachten

Er kan altijd iets mis gaan. Is het door u ontvangen product niet geheel naar wens, is het beschadigd geraakt tijdens het transport of wellicht bent u het ergens niet mee eens, laat het ons weten. We hebben service hoog in het vaandel staan en zijn u graag van dienst.

Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht hebt, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar loja@saboresdeportugal.nl

Wij vragen u om in uw email zo duidelijk mogelijk uw klacht te omschrijven en eventueel foto’s te maken van schade aan de door u ontvangen producten. Vermeld in uw correspondentie ook altijd uw ordernummer en contactgegevens. Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen te reageren en/of contact met u op te nemen om de klacht te bespreken en af te handelen.

Producten welke zonder contact vooraf aan ons geretourneerd worden zullen niet door ons in ontvangst genomen worden en ook niet worden vergoed.

Mocht u naar aanleiding van voorgaande informatie opmerkingen of aanvullende vragen hebben helpen we u natuurlijk ook graag verder. Op de homepage vindt u alle informatie om ons op de door u gewenste wijze te contacteren.

X